Ahad, 26 Februari 2012

ASSALAMUALAIKUM

assalamualaikum sumer...

          Fuuhhhhh...first entry of blog HIJAU DAUN...actually tak tau nk tulis ape tapi rasanye elok la kot saye bagi briefing sikit *ko ingat nk masuk keje siap bg taklimat bagai?...korang sume just call me lisa surihani Anne ok..tp nk bahasakan diri saya la lg best kot...lg mesra gitu kn..blog ni insyaAllah akan jadi tempat saya meluahkan perasaan, berkongsi suka dan duka, and sesuai dengan namanya, insyaAllah blog ini juga akan memberi kedamaian kepada para followers dan pembaca sekalian..*asal ayat super skema???abaikan....

          Buat masa ni elok la kot saya merahsiakan dulu identiti saya..*wah bajet  artis je orang nk ambik tau kn..tp nk bg hint la jugak eh camne rupe saya..ala2 novel kalau orang baca bayangan penulis tentang heroin confirm yang baca tu jd excited kn sbb pembayangnya mesti nak yang super duper comel jer ala2 maya karin kan..hehe...
eh tetibe maya dtg bg jelingan manja gitu kat uolls...hehe
Ok back 2 our topic..

Pembayangnya adalah seperti berikut:  *WHAT THE...????
  • I ni girl2 taw..as i told uolss 2 call me anne kn..xkan la i ni ala2 lelaki macho macam fahrin ahmad pulak
fahrin ahmad
*eh tu bukan fahrin la anne..tu zack zukhairi....
I know la..saje nk uji uollls...hehe
  • tinggi: 178 cm
  • warna mata: biru-grey (kadang jadi warna ijau *saya pon xtau kenapa)
  • warna rambut: dark brown
*eh I baca description u ni anne I terbayang Adriana Lima la..

ADAKAH BLOG INI KEPUNYAAN ADRIANA LIMA??

Jawapannya tidak darlings...tetibe plak kan minah saleh tu reti wat blog dalam malay...

*untuk pengetahuan hadirin dan hadirat sekalian, semua hint yang saya bagi tu x betul except I ni girl2...hakhakak...sorry darlings..saja wat lawak...*bunyi cengkerik...ok fine tak lawak...

          As long uolls tau kan saya ni seorang wanita melayu terakhir yang diberi nama Anne ok la tu...so next time kalau saya da ready nk berhadapan dengan paparazi semua saya akn reveal my identity ok??
*ada sape kisah dik non??

ok complete satu entry...Bye2 DARLINGS..

thanx for reading...insyaAllah jumpa next entry...

ASSALAMUALAIKUM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan