Jumaat, 2 Mac 2012

Kpop Time:Kim Heechul

assalamualaikum sumer

           Ingat lagi tak ari tu saya cter pasal Lee Hongki dari band FTIsland??Haa...ari ni saya nk cter pulak pasal Kim Heecul...heechul ni dari kump. top korea, the one and only Super Junior...

*knpa mamat ni ko nk cter anne??nape bkn siwon yg lg seksi tu???

         Haa..tu la korang...nk yg handsome jek..kalau cter pasal yg org ramai da tau pasal die cam x bes jek kn...so saya pilih heechul...die ni bole dikatakan dalam kategori comel...lg pun saya minat jgk kat die ni...hehehe

adoiii...skit kapla..
Lapar la plak...kang spek ni jd menu aku...
Ensem tak saya buat gaya camni?
Adoi terseliuh pinggang mak...cover3...
Hehe..rambut ni saya baru potong..ade rupa aaron aziz tak?
          Kim Heechul ni umurnya da 29 tahun da..nampak mcm bdk skolah jek kan...ni mesti mkn jamu mak dara ni...ehh silap...jamu pak teruna...hehe...

          Kalau tak silap dia pernah berlakon movie tajuknya Golden Bride...anyway korang tau tak..time nyanyi, die ade gaya tersendiri tau ala2 trademark gitu la..die akan buat camni in most of their performance..

Apakah???

          Tak caya korang try tgk kebanyakan show dorang, fokus pada heechul...mesti korang akan nampak sekurang2nya sekali dlm setiap show dia akan buat camtu...

Nah biodata heechul untuk anda:

Tarikh Lahir: 10 Julai 1983
Tinggi: 179 cm
Berat: 60 kg

          Heechul ni juga dikatakan pernah menaruh perasaan terhadap seorang ahli kumpulan Wondergirl iaitu Sohee...Katanya dia adalah peminat nombor 1 Sohee...dan ini adalah sebahagian pic dari para peminat mereka yg merestui andainya mereka betul2 bercinta






bila dorang jumpa dalam satu program , dorang ni mcm malu2 nk berhadapan antara satu sama lain. sweet kn??? 

Ni sbhagian dari show tu


So sad Sohee pilih Seulong (2AM)..kiranya cinta tak terbalas la ni...hehehe




ASSALAMUALAIKUM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan